zondag 2 februari 2014

Nieuwjaarscandy!!


I.v.m. de storing die er geweest is om je aan te melden als volger van ons blog  is er besloten de Candy te verlengen t/m 2 februari.
3 februari maken wij de winnaar bekend.
Inmiddels kun je je weer aanmelden als volger!!!


Om te beginnen wenst Studio Light u allemaal een heel gelukkig, mooi, gezond en creatief 2014.

Hoe leuk is het om 2014 meteen van start te gaan met een Candy!
De winnaar van deze Candy is meteen voorzien van een jaar lang creativiteit.
Je krijgt namelijk een jaar abonnement op Mijn Hobbykaart.
Een blad vol om mooie kaarten te maken voorzien van een werkbeschrijving en voorbeeld.
Dus doe allen gezellig mee en waag de gok op deze mooie en inspirerende prijs.

Er zijn een aantal voorwaarden om deze Candy te winnen
Wat moet je doen?????????????

 Like de Facebook pagina van Studio Light en Mijn Hobbykaart.
Wordt volger van het Studio Light blog en laat een leuke reactie achter zodat we weten dat je meedoet aan de Candy.
De Candy loopt t/m 31 januari.




Wij hopen op veel nieuwe volgers van ons blog en hopen je creatie's te mogen bewonderen op de Facebook pagina van Studio Light.



88 opmerkingen:

  1. Ik doe mee omdat ik ook graag kaarten maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allereerst allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en die prijs is niet verkeerd, ik ben al volger en "liker", fijne dag en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst wil ik jullie de het allerbeste toewensen voor 2014. Dat het een mooi en creatief jaar mag worden.
    Ik doe mee omdat ik in 2013 door allerlei gebeurtenissen mijn creativiteit een stuk ben kwijtgeraakt. mijn wens is voor 2014 dat ik die weer terugvindt en mooie kaarten kan gaan maken
    Ben al liker en volger op fb .
    groetjes MarLies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst de beste wensen voor 2014, en dat we weer vele mooie kaarten mogen maken,verheug me er al op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wens iedereen van studio light en alle mensen die studio light leuk vinden een goed en gezond 2014 toe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes in 2014!
    Ik doe graag mee met de candy want ik heb al veel met Studio Light producten gedaan en wil er nog veel meer kaarten mee maken!
    Ik weet niet goed hoe Facebook werkt: ik heb me ooit wel aangemeld maar doe er helemaal niets mee omdat ik het allemaal nogal ingewikkeld vind.
    Ik probeer jullie pagina te vinden en te liken. Misschien lukthet!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier wil ik jullie een mooi en creatief 2014 wensen en ga proberen jullie te volgen op de blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee met de candy. Ik ben altijd in de weer met kaarten maken als ik even vrije tijd heb, en de stapel mijn hobbykaart boeken is nu aan het slinken Dus een nieuw abonnement zou helemaal fantastisch zijn!
    Ik ben al een hele tijd liker van studiolight en mijn hobbykaart en vind het altijd fantastisch om te zien wat voor mooie kaarten en leuke ideeen er voorbij komen. Petje af voor de dames die ze maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee ... koop hem namelijk altijd al wel in de winkel maar soms liggen ze daar later dan bij de abbonomenten dus ik doe graag mee .. kan er altijd heel veel inspiratie uit halen ... en veel mee maken ...

    en bij deze ook voor jullie .. gelukkig nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw dat is een leuke candy. daar wil ik graag een gokje voor wagen. zou leuk verjaardag cadeau zijn ben morgen jarig. liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele goedemorgen
    kom eerst jullie een heel gelukkige nieuwjaar
    wat een leuke candyprijsje wil klein kansje wagen op deze prachtige prijsje
    ik ben liker van mijn hobbykaart en studiolight en ook volger
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/kaartenvanjacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat beginnen jullie dit jaar weer goed zeg. Ik doe heel graag mee, om een abonnement te krijgen van jullie blad, super
    En natuurlijk krijgen jullie van mij de beste wensen voor 2014, met heel veel creatievistijd
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi begin van het nieuwe jaar. Ik doe heel graag mee. De beste wensen voor het nieuwe jaar en natuurlijk ook een creatief nieuwjaar gewenst.
    Groetjes, Gea Jager

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk begin van het nieuwe jaar. Ik doe graag mee met de candy. Op deze manier moet het wel een creatief jaar worden.
    Voor iedereen de beste wensen en een creatief 2014.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst jullie ook de allerbeste wensen voor 2014!

    Wat een supercandy is dit zeg! Ik doe graag mee, want een abonnement op een blad boordevol creativiteit lijkt me super!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Leuk is deze candy. Ik zou graag meedoen want koop ze bijna altijd. Alleen jammer dat je daarvoor facebook moet hebben. Dat heb ik niet. Als je een candy op een blog zet, ben ik van mening dat het ook op het blog verloot moet worden en niet op FB.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tineke,
      Er staat inderdaad ook dat FB pagina's gelijkt moeten worden.
      Als je deze niet hebt kan dat natuurlijk niet.
      Geen probleem je hebt al een reactie achter gelaten en als je volger bent ding je gewoon mee naar de prijs!

      Groetjes Noriko ( Studio Light)

      Verwijderen
  18. de beste wensen voor 2014.
    Dis is wel een leuke cabdy, ik waag een gokje en zal alle voorwaarden vervullen
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wens jullie een goed gelukkig gezellig maar vooral gezond 2014 en wat een gave candy doe heeeeeeeeel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige candy. IK doe graag mee. IK weens jullie ook weerveelcreativiteit. Zodat we weer mooi materialen van SL gaan zien en wat er mee gemaakt kan worden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Creatief 2014 met hobbykaart..onwijs leuk en gezellig blad..waar je veel mensen blij mee maakt zowel voor de maker en ontvanger...heeft mijn creativiteit weer terug gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allereerst de beste wensen ook! En dan ook al met deze spectaculaire actie komen!! Super leuk!! De facebook pagina van studio light, volgde ik al en nu ook van hobbykaart, leuke pagina ook!
    Dus ik doe graag mee met deze actie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Doe ook graag mee zou fijn zijn om wat extra inspiratie te krijgen om moie kaarten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige candy. Nog niet zo lang geleden ontdekte ik de studiolight plaatjes en het papier en wat zitten hier geweldig leuke dingen bij. Ik ben fan hoor. Hoop nog verschillende leuke kaarten met jullie materialen te gaan maken. Jullie blog had ik ook al ontdekt en doe er iedere keer weer inspiratie op. Ik ga kijken of het me lukt om jullie facebook pagina te vinden en te liken want het is toch super om zo'n blad kado te krijgen.
    Groetjes Joe

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een goede manier om het jaar te beginnen. ik doe graag mee!
    groetjes miranda (miepeke)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Eerst en vooral nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    En wat een knaller om het nieuwe jaar mee te beginnen zeg! Voor kerst een "Mijn Hobbykaart" cadeau gekregen en ik moet zeggen, ik wou gelijk aan de slag. Ik waag dus zeker graag mijn kans!
    Liefs, Crea S

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Allereerst de beste wensen voor 2014.
    Wat een leuke actie zeg! Ik doe daar heel graag aan mee. Ik heb al heel wat "mijn hobbykaart" boekjes gekocht maar het probleem is dat ik naar België verhuist ben en ik vind ze hier niet. Dus stuur ik mijn man regelmatig naar NL. om ze daar te halen. Het zou dus perfect zijn mocht ik dit winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De allerbeste wensen voor 2014. Dat we nog veel prachtige creaties hier op het blog mogen bewonderen.
    Een superleuke candy. Ik doe graag mee, want inspiratie heb je nooit genoeg.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geliked beide op Facebook Check...
    Hier een reactie Check...
    en ben al volger hier... Dus check...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook voor jullie een heel creatief 2014 met veel prachtig creaties als voorbeeld, ook gelijk even op facebook like geplaatst.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw!!! Super gaaf, Wie wil dat nou niet winnen. Ik doe graag mee.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke candy.
    Ik ben al volger en ook liker.
    En ik doe graag mee.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Iedereen de creatiefste ideeën toegewenst voor de mooiste kaarten van 2014,
    groet, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  34. at een gave Candy is dit. Hier wil ik graag een gokje aan wagen. En natuurlijk wens ik iedereen een heel goed, gezond en vooral creatief 2014 toe.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een geweldige candy, doe heel graag mee maar ook ik doe niet aan FB en volger worden lukt me helaas al een paar dagen niet maar ik blijf het proberen.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.....(kan nog wel, hè). Graag doe ik mee met de candy. Ik was al volger van jullie blog en "Mijn Hobbykaart" op Facebook. Nu ook "Studio Light.". Zou leuk zijn dit abonnemnet te winnen. Koop ze nu los in de winkel:)

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Via allerlei omwegen is het eindelijk gelukt volger te worden en nu kan ik dus volop genieten van al het moois en de werkbeschrijvingen, helemaal happy!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik wil ook wel graag meedoen, er staan altijd van die leuke kaarten in. groetjes nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow wat een ontzettend leuke en vooral ook inspirerende candy hebben jullie. Super ik waag graag een kans.
    Geoeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dit is een gave candy . Ik koop het blad af en toe wel eens . Maar ik probeer volger te worden maar kom niet door de link. Probeer het van avond nog wel een keer.
    Grt Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil graag volger worden, al paar dagen geprobeerd maar krijg steeds een melding dat ik nogmaals terug met komen.
    Ik volg jullie al wel op facebook.
    Groeten Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Was für ein tolles Candy. Ich bin schon lange Folger Eures Blogs und habe auch Eure FB-Seiten "geliked" (Bin bei FB aber mit anderem Namen dabei) Ich arbeite super gerne mit den Produkten von Euch, da ich hauptsächlich Karten mache. Ich bewundere immer Eure Werke, denn solche tollen Karten werden hier in Deutschland nicht gemacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. LEUKE CANDY, IK WAAG EEN KANSJE. GROETJES, NELLEKE

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige candy zou toch fantastisch zijn om dit te mogen winnen ik heb de facebookpagina geliked en volger ben ik al vanaf het begin.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een geweldige candy...ik volg jullie al en ook via fb..
    Ik hoop ook een kansje te mogen maken..
    Gr Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een super candy!! Heb al veel bladen, koop ze vaak los en haal er heel veel inspiratie uit. Het papier en knipvellen zijn ook schitterend, zou toch mooi zijn als hij straks automatisch in de bus valt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. IK ben al heel lang fan van Studio Light en koop het blad meestal los in de winkel. Maar nu waag ik graag een kans!
    Ik doe helemaal niets met Facebook en weet niet goed hoe het allemaal werkt. Maar ik zal zien of het lukt om te liken!
    Veel succes verder met jullie mooie blad,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw wat een mooie candy geven jullie weg, zo aan het begin van het jaar, ik doe graag mee.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. leuke candy, daar zeggen wij geen nee tegen, Dan kunnen we weer een heel jaar vooruit.
    ( ik samen met mijn dochters )

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik zou ook graag meedoen! Wat leuk zeg!!
    Kaarten maken dat doe ik het meest, maar van alles om te hobbyen vind ik leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ook ik wil graag in aanmerkinge komen voor deze prijs.
    Ik maak al vele jaren kaarten en deze hobby sleept me altijd weer door de moeilijke periodes van mijn ziekte. Als je bezig bent met het maken van kaarten kun je even je zorgen en pijn vergeten. Mijn voorraadje boeken is aan het slinken dus een nieuwe is zeer welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Leuke candy zou er ook heel graag aan willen meedoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ik doe ook graag mee alleen heb ik wat blog problemen krijg hem niet op mijn blog maar heb wel facebook gelikt

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een prachtige actie. Ben een beginnende kaartenmaker en doe al veel inspirerende ideeën op door op blogs te kijken van andere scrappers, maar een jaarabonnement op Mijn Hobbykaart zou helemaal fantastisch zijn. Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik doe graag mee, echt een supergave candy

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Prima plan, ben je gelijk op de hoogte van alle nieuwtjes, ik doe graag mee, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Mooie prachtige candy leuk idee altijd interessant
    een hobby boekje .
    Ik doe graag mee ,maar heb geen Facebook.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik wil heel graag dit blog volgen maar krijg steeds een melding dat dit niet lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik wil graag meedoen met die leuke candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. hier wil ik graag aan meedoen. Koop het blad altijd los in de winkel. Een jaar lang een abonnement krijgen zou ik helemaal top vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Prachtige kaartideeën maar als ik klik op deelnemen aan de blog dan werkt dit niet!! Jammer!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik wil graag meedoen, voldoe aan de voorwaarden, maar kan me helaas ook niet aanmelden als volger. En het is zo'n leuk blad, wat ik altijd graag weer koop. Een abonnement zou helemaal fantastisch zijn. Ik hoop dat u me toch kunt laten weten hoe ik kan volgen.
    Groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ja ik heb hetzelfde probleem volger worden is niet mogelijk heb wel de beide pagina's geliked dus hopelijk is dat ook genoeg! Eerlijk gezegd vond ik Studio Light eerst niets, maar de laatste jaren hebben jullie ontzettend leuke producten gekregen dus ik ben FAN!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. ik vind Studiolight super ik vind het een super mooi boek
    ik wens jullie nog heel veel susses
    en blijf het boet kopen
    groetjes van thea

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een leuke candy ik doe graag mee.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  71. aan deze candy zou ik graag mee doen, wat een prachtige prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  72. ik maak graag kaarten ook ik doe graag mee aan de mooie prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ook ik doe mee want ben echt een fan van mijn hobbykaart, en wil deze mooie prijs wel winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wil graag mee doen. De kaarten zijn altijd mooi en goed te maken. Ben al een poos volger.
    Ben hier voor zelfs aan facebook begonnen. Moest er eerst niets van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wil ook graag meedoen. Kan alleen geen volger worden . De link doet het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Trudy van t Oor-Schouten27 januari 2014 om 10:58

    ik volg jullie al een jaar , ben abonee maar een gratis jaar geweldig hoor , heb nu al ruim 200 kaarten gemaakt ben nu aan een 2e bak begonnen en ook die zal vol komen , mensen zijn super verrast met een mooie zelfgemaakte kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Waag ook nog maar een gokje, want wie wil nu niet een abonnement op zo'n mooi blad. Heb ook regelmatig een blad gekocht en er staan super leuke kaarten in om te maken. Hoor overal om me heen dat ze het waarderen om een eigengemaakte kaart te ontvangen en dus ga ik fijn met mijn hobby door....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. ook ik wil graag meedoen, een jaar dit leuke blad krijgen is niet te versmaden
    *Matthy*

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik doe graag mee met deze geweldige candy.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  80. ik doe graag mee met de mooie kaartenwedstrijdt van jullie, je leert er zo van.
    en dan een jaar lang zo blad winnen zou te gek zijn.
    groetjes van gooske

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik doe graag mee met deze geweldige candy.
    Ik duim dat ik het mooi blad winn en wens iedereen succes.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een leuke actie.
    Zeker een goed begin van het jaar.
    Lief dat jullie extra tijd hebben gegeven zodat iedereen mee kan doen.
    Succes met jullie werk
    Groeten Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat gaaf dat we zo,n kans krijgen,een heel jaar lang inspiratie vol mooie uitgevoerde creatie,s in je brievenbus.Dan ben je verzekerd dat het wel lukt om een mooie kaart te maken.

    Verder wil ik jullie ook even een compliment geven voor al het moois wat we al kunnen zien.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een leuke candy!!!
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu een kaart aan het maken ben met een paperpad van Studio Light, maar dat ik verder niet zo bekend ben met jullie artikelen. Maar daar zal nu wel verandering in komen :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Dit is de leukste candy ooit voor de hobbyisten hier op de blog! Het lijkt me super gaaf om deze prijs te winnen, want dit hobbyboek koop ik nu elke keer als er weer een nieuwe is, maar zou ik deze prijs winnen zou ik het geld voor dit boek voor jullie andere 3D special kunnen besteden. Er staan zulke leuke voorbeelden in... Ik waag graag een kansje en heb op fb jullie en hobbykaart al geliked. Ik ga jullie blog in de gaten houden 3 februari, want ik hoop op een klein gelukje zoals de anderen hier boven ;)

    Fijn weekend!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik volg al een tijdje hobbykaart op fb en dus ook al geliked.
    Ik zou graag de prijs willen winnen zodat ik leuke kaarten kan gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen